środa, 19 grudnia 2018

Święta od drzwi

Piszę dziś posta i jestem ciekawa 
czy ktoś znajdzie chwilę by tu zajrzeć :-)
Bo przecież przygotowania świąteczne  w pełni!
U nas lista tez jescze długa ale jeden z punktów już zrealizowany.
Przygotowanie wejścia domu na święta.
Jak co roku zrobiłam wieniec na drzwi.
W tym roku pełna natura.
Bazą słomiany wieniec, do tego gałązki i inne ozdoby.
Wszystko drutem florystycznym przytwierdzone.
Dodałam do niego też łańcuch świetlny na baterie.
Dzięki temu możemy otwierać drzwi :-)

Przed drzwiami dwie choinki 
przyozdobione gwiazdkami, które zrobiłam z modeliny.
Udało się utrzymać dyscyplinę kolorów :-)
Jestem zadowolona!
Zmykam do kolejnych pozycji na liście.
Halo halo czy ktoś tu zajrzał? 


Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota


5 komentarzy:

  1. Zajrzałam,a jakże z egoistyczych powodów nieco. Jak mi siadają własne akumulatory, to zaglądam tu, żeby się dowiedzieć, że wszystko się ua i na wszystko jest czas�� pozdrawiam cieplo Beata Z.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzał, zajrzał, świetna dekoracja wejścia, super aż chce się wejść do środka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądanie na fajne blogi to też miły przerywnik w nawale różnych zajęć. Pozdrawiam i od dawna podziwiam i super dekoracje i styl życia.
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  4. W ramach szybkiego odpoczynku przed dalszymi punktami z listy jestem tutaj :) Pięknie wyglądają Twoje dekoracje. Ja dopiero w sobotę będę dekorowac wejście

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będę miała domek, to na pewno taki zrobię na bank. Na razie skupiam się na dekorowaniu wnętrza mieszkania. Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam