sobota, 22 grudnia 2018

Magiczny czas

Już za moment nadejdzie ten jedyny dzień w roku
gdy działa magia.
Wśród świecących lampek i błysku bombek
wszyscy łagodnieją.
Warto poświęcić chwilę aby ten szczególny czas 
spędzić w wyjątkowej oprawie.
Ja bardzo lubię dbać o detale.
Jak tylko sił starcza to staram się przygotować na ten wieczór nie tylko potrawy
ale cały dom :-)
A ze święta lubię to do nich przygotowuje się szczególnie.
W tym roku nasze święta w czerwieni.
Kolor tradycyjny :-) a dlaczego nie?
Gwiazdy tez królują we wnętrzu i na stole.
Ale i tak poczekamy na pierwszą gwiazdkę :-)

Na te święta życzę Wam spokoju, miłości, radości

i pamiętajcie, 

 że najważniejszy jest wspólny czas :-)



Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

7 komentarzy:

  1. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie.
    Dominika, stały podczytywacz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych zdrowych świąt :-) przepięknie u Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam u Ciebie i Tobie również Wesołych, radosnych i wesołych Świąt :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie u Ciebie:-) Wesołych i Radosnych Świąt!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale piękny klimat! Święta powinny być magicznym czasem dla każdego

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba aranżacja stołu, jakoś wcześniej nie pomyślałam o bordowym obrusie, na pewno w następne święta wykorzystam ten pomysł. Blog piękny i pełen inspiracji, życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje dekoracje bardzo mi się podobają. Naprawdę mają w sobie coś, co przyciąga wzrok. Sama zastanawiam się jak udekorować mój wigilijny stół. Na https://yourhomestory.com.pl/dodatki/boze-narodzenie/bombki widziałam też bardzo fajne bombki, ale one raczej bardziej przydałby się do dekoracji choinki.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam