czwartek, 22 grudnia 2016

Tuż przed...

Tuż przed świętami
w całej gonitwie i rozgardiaszu
czas przystanąć na chwilkę :-)
Wsłuchać się w serce 
i przypomnieć sobie co jest najważniejsze :-)
Ja tak zrobiłam w tym roku.
I mimo, że planów było wiele,
a postów w głowie jeszcze więcej
to włączyłam hamulec.
Hmmm właściwie brak baterii, energii i siły pomógł.
Nie zawsze wszystko układa się po naszej myśli
ale to co najważniejsze ocalone :-)

Wszystkim zaglądającym na przedmieścia
życzę
wspaniałych wspólnych chwil,
uśmiechu i radości.



Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

18 komentarzy:

  1. Pięknych świątecznych chwil Dorotko, dla Ciebie i Twojej rodziny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko, jakoś chyba wszystkim wokół wypalają się silniki i z konieczności zwalniamy. Może to i dobrze. Czy zawsze musimy wszystko robić na tip-top? Ważniejszy jest uśmiech w święta.
    I tego przede wszystkim Ci życzę :) Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam tego odpoczynku :-)
      Mam nadzieje że tez odpoczełaś
      Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  3. Dorotko, z całego serca życzę Ci wszystkiego co najlepsze:) Ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i magicznie.
    WESOŁYCH ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko ułoży się jednak po Twojej myśli, tego Ci życzę:-) bo jak nie my, to kto?;-)
    Bardzo ciepło Was pozdrawiamy, z życzeniami zdrowia i energii - wszyscy my:-) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Supermenko!Niech moc świątecznych życzeń będzie z Tobą i Twoją rodziną!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych Świąt!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dajmy się zwariować, w gruncie rzeczy to co najważniejsze mamy zazwyczaj obok.
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam