piątek, 30 grudnia 2016

Ostatnia szansa przed Sylwestrem

I jak tam plany?
Wielkie wyjście czy domówka?
A może romantyczny wieczór tylko we dwoje.
Bo w końcu jest chwila?
Ja nie przepadam za tym dniem.
Lubię spontaniczne imprezy
przygotowane w każdym detalu:-)))))))
Dzisiaj pokaże jak z niczego wyczarowałam
sylwestrowe dekoracje.
Zaczełam od przyozdobienia stołu.
Na początek czarna serwetka, zwykła złota wstążka.
kilka gwiazdek i złote kółka.
Nawijamy serwetkę na rolkę po papierze toaletowym, 
przewiązujemy wstążką, 
pod wstążkę wkładamy gwiazdki na druciku,
taśmą dwustronną przyklejamy złote kółko z imieniem.
Gotowe! 
Dodałam jeszcze, dla pamięci ;-)
jaki rok witamy - kupione w TK Maxx 
W babeczki czekoladowe włożyłam gwiazdki,
które wpisały się w klimat. 
W otoczeniu innych gwiazd stanowią towarzystwo dla szampana.
Na stole kilka złotych świec,
złote gałązki
i złote gwiazdki i konfetti.
Tak oto prezentuje się stół;-)
Na talerzach położyłam przygotowane serwetki. 
 Gotowe!!!! 
Jeszcze tylko baner na oknie.
 Kilka lampek dla nadania klimatu.
 Mam nadzieję, że podoba sę Wam moja stylizacja.
Nigdy nie myślałam,
że tak spodoba mi się złoto
w połączeniu z różowym :-) 
Jak widać niewiele trzeba aby 
wyczarować nastrój :-)
Pamiętacie moje poprzednie propozycje?
Gdy witaliśmy Nowy 2015
I pewno ani się obejrzymy a u drzwi stać będzie 2018.


I życzę Wam aby był lepszy od poprzedniego.
pełen radości, miłości,
chwil z najbliższymi, 
słońca i uśmiechu!!!!


Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota






13 komentarzy:

  1. Czarujesz... Za złotym szczególnie nie przepadam, ale u Ciebie wyszło wytwornie, na Sylwestrową noc - idealnie:-) wszystkiego dobrego, zdrowia i żeby zawsze z górki Ci było!:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam ale tu mi pasował
      Wszystkiego wspaniałego dla całej Waszej rodzinki :-)

      Usuń
  2. piękna aranżacja. jak zawsze zresztą, hihihi
    to do zobaczenia w przyszłym roku. i wszystkiego dobrego na ten nowy rok dla całej twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu dobrych szans w Nowym Roku! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjne przygotowanie :)
    Aż chce się usiąść przy twoim stole.
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne ozdoby, nastrój musi być a będzie dobra zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie i bardzo sylwestrowo :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam