piątek, 14 października 2016

Znowu w salonie

Dzisiaj znowu jesteśmy w naszym salonie.
Nosi mnie trochę ostatnio.
Porozpoczynałam trochę prac w domu,
jednak żadna nieskończona.
Wiecznie brakuje czasu aby dodać tą kropkę nad i.
Mam nadzieję, że niedługo będzie się nadawało do pokazania.
Przynajmniej małymi etapami:-)
Jesień pokazuje ostatnio swoje pochmurne oblicze
dlatego niezbędna jest kawa
a i ciacho do niej zawsze się znajdzie.
Jesienne kolory lubię 
ale nie zawsze w moich wnętrzach.
Dlatego nie myślałam nawet o pomarańczach czy czerwieniach.
Chęć zmiany była.
Inspiracją był mój malarski wyczyn,
który pokazywałam tutaj
Padło na kolor niebieski,
który bardzo lubię.
I tak odświeżyłam trochę
wygląd naszego salonu. 
Trochę koloru na tą szarzyznę za oknem się przyda.
Wszelkie lampki, świeczki
 i innego rodzaju rozświetlacze też mile widziane. 
W kąciku czytelniczym króluje wciąż zieleń.
I wciąż uwielbiam ten fotel,
mimo ze jest już wszędzie:-)
Prawda ? 
Chciałabym powiedzieć "to ja się zawijam w kocyk"
ale inne plany na weekend:-)
Trzymajcie kciuki proszę!

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota



40 komentarzy:

  1. Wszystko prezentuje się świetnie, ale najchętniej usiadłabym w fotelu przy oknie, fotelu z zielonego zakątka, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe, białe, słodkie dynie! jak ja ich zazdroszczę :) piękny wystrój salonu :) hihi też mam taki fotel, ale w ciemnym fiolecie ;)
    pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha:-) no chyba jest wszędzie:-) ale jestem pewna, że mało komu udaje się go tak pięknie wkomponować we wnętrzu, jak u Ciebie;-) a ten odcień niebieskiego lubię bardzo! kojarzy mi się z okiennicami z filmu " Noce w Rodanthe ":-) powodzenia jutro! czy w niedziele?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny pokój :) tylko odpoczywać z kawą w ręku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sobie to powtarzam i nawet planuje ale realizacja słabo idzie

      Usuń
  5. Jest pięknie, tylko kawa, ciacho i odpoczynek teraz z książką na tym swietnym fotelu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę do Ciebie właśnie z takiego fotelika :-) Bardzo podoba mi się niebieski w Twoim wnętrzu. To też mój najbardziej ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Ciebie, miło bylo trafić tutaj. Zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się ten kącik z fotelem i roślinami :) na pewno świetnie się wypoczywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny salon i uwielbiam ten fotel :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorota, przepięknie wygląda Twój salon z tym niebieskim kolorem. A zieleń dodaje całości mnóstwo uroku. Piękny jesienny, bardzo przytulny salon. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja i tam jestem zafascynowana zawsze twoim kącikiem z fotelem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Dorociu jestem Twoją fanką i stałą bywalczynią, po prostu uwielbiam Twojego bloga-choć nie zawsze mogę Ci coś napisać. Dzisiaj postanowiłam to zrobić.Przepadam też za Twoimi wszystkimi cudownymi pomysłami no i przepisami.... Wczoraj upiekłam tartę serową z gruszkami-PRZEEEPYYYSZNA!!! Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia - zniknęła! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie OLa
    Ps.Mam do Ciebie wielką prośbę poszukuję bardzo pewnej rzeczy czy Pomogłabyś mi ją znaleźć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sie zarumieniłam :-) Jeśli tylko mogę pomoc to zapraszam dorotanaprzedmiesciach@gmail.com

      Usuń
  13. Super zmiany, ten kolor fantastyczny!!! Buziaki, Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotel w otoczeniu zieleni i w towarzystwie okna jest wspaniały:) Wcale nie dziwi mnie, że na fotel są zapisy i obowiązuje kolejka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie. Mam prośbę o zdjęcie ściany z włączonym tv ☺ chciałbym zobaczyć jak to wygląda się komponuje z ramkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o wiadomość na priv dorotanaprzedmiesciach@gmail.com

      Usuń
  16. Cudny masz ten salon, aż chce się w nim przebywać :) A fotel z tym zielonym zakątkiem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tych kropek, bo dla mnie jest już przepięknie- ale Ty to wiesz, prawda Dorotko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ze zaglądasz na przedmieścia Kropeczki pokazywałam w innym poście jak powstawały :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Co tu dużo mówić. Przepiękne wnętrze! Kolor niebieski ma idealny odcień. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. wnętrze bardzo klimatyczne, ja jakis czas temu tez sobie kupiłam ten fotel jest mega wygodny

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam