piątek, 28 października 2016

Domowe królestwo - pralnia

Zapraszam do mojej pralni,
zwanej w domu kotłownią :-)
Pomieszczenie często traktowane po macoszemu.
Ja też zbierałam się do zmian
ale za każdym razem pojawiało się pytanie
po co wydawać pieniądze na pralnię 
jak można pojechać w świat :-)
Wchodziłam i zamykałam oczy ;-)
Aż dowiedziałam się że teściowa wymienia kuchnię
 i pozbywa się starych szafek.
To był znak i impuls do zmian.
Wzięliśmy się do pracy.
Ociepliliśmy sufit,
przemalowaliśmy ściany
a przede wszystkim przemalowałam szafki.
Kilka drobiazgów i pomieszczenie nabrało wyrazu 
Gdybym w obłędzie zapomniała o co chodzi:-)
instrukcja wisi na ścianie.
Pranie, suszenie, prasowanie......
 
W jednej szafce ściągnęłam drzwiczki.
Nie chciałam takiej jednolitej powierzchni.
Zawsze można coś tam wstawić :-) 
W słoiczkach trochę 
dekoracji a trochę praktyczności.
Za każdym razem gdy sięgam po kapsułkę do prania to się uśmiecham .
Dziwne ;-) 
Pralnia oprócz tego że ładniejsza
ma też być praktyczna:-)
Jest szansa,  że nie dam plamy 
przy kolejnym praniu.
Wszelkie tajne symbole z metek rozszyfrowane. 
Teraz sie okazało, że połowy rzeczy prać nie mogę ;-))))))
I tak sobie teraz przychodzę do pralni
tak popatrzeć i pocieszyć się:-) 
Jeszcze kilka pomysłów mam w głowie :-)
Bo jeszcze lampa
jeszcze coś pod nogi
i lewa strona do dokończenia.
Ale wszystko w granicach rozsądku 
bo przecież to tylko pralnia ;-))))))
Ale generalnie z efektu jestem zadowolona :-)
A co Wy sądzicie o zmianach w pralni?

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota



44 komentarze:

  1. Świetnie wyszło! Szczęściara z Ciebie, taką mieć pralnię z prawdziwego zdarzenia. Moja jeszcze w strefie marzeń.
    P.S. Gratuluję zdobycia korony! Widziałam, że i w Pile biegałaś, a to już do mnie rzut beretem! Nawet i na nóżkach byś dobiegła ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja zawsze biegam na nóżkach a czasem nawet na ostatnich nogach :-)
      Pozdrawiam i ciesze sie że wróciłaś ;-)))))

      Usuń
  2. Podoba mi się:) choć myślałam, że będzie o garderobie!:)
    no wyszło tak, że aż chce się prać:) pozdrowienia dla Męża!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Wam wyszła ta pralnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od początku czytania Twojego bloga wiem, że jesteś mistrzynią organizacji. I znowu to potwierdzasz :) Gdybym miała pralnię, na pewno bym te pomysły od Ciebie zgapiła. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomieszczenie. Rany, niektórzy tak w łazienkach nie mają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna pralnia. Takie pomieszczenie w domu to super sprawa.
    Miłego i słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna robota!
    Zrobiło się tam nawet przytulnie ;)
    Te obrazki sa urocze...
    Miłego wieczoriu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, jak widać nawet pomieszczenie gospodarcze może być ładne i stylowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I nawet pralnia stylowa... ;) Och, mam nadzieję, że i ja się kiedyś takiej dorobię :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna metamorfoza tego pomieszczenia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O takiej pralni marzy nie jedna z nas. Wspaniale sobie to wymyśliłaś, wszystko przemyślane i praktyczne. Nie dziwię się, że lubisz do niej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaaaa cie. W takiej pralnio prasowalni to i prasowanie bym polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no nie przesadzaj ;-) polubić prasowanie??? ....;-)))))))

      Usuń
  13. Zmiana na totalny, wielki plus! Aż mi się zachciało mieć takie osobne pomieszczenie, żeby móc tam prać :D Całość wygląda nie tylko funkcjonalnie, ale po prostu ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz 100% racji w tym co piszesz - pralnia to pomieszczenie które najczęściej traktowane jest po macoszemu. A przecież o ile przyjemniej jest tam przychodzić (nawet na chwilę) gdy jest miło dla oka! :) Twoja pralnia jest świetna! I bardzo podoba mi się wykorzystanie słoików ze szklaną pokrywką na różne drobiazgi :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiana zdecydowanie na lepsze. Bardzo przyjemne miejsce się zrobiło. Teraz można prać i prasować z otwartymi oczami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I zawsze jest na czym nie tylko oko ale i pranie zawiesic;))
    Fajny pomysł zazdroszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pralna wyszła cudnie, a instrukcja obsługi obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie. ja też jestem za zmianami i umilaniem sobie życia pięknymi przestrzeniami, też w granicach rozsądku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyszły te zmiany. Z takiego pomieszczenia stworzyliście pralnię z prawdziwego zdarzenia :) aż mi się taka pralnia zamarzyła...

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka pralnia ro moje marzenie. Ja nawet za bardzo nie mam gdzie suszyć, a co dopiero stawiać proszki itp

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie. zmiana jest ogromna. takie pomieszczenia też potrzebują urządzenia. mnie się marzy pralnia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobiłem duże pranie, dzięki www.msm.warszawa.pl - piorą wszystko, prócz kieszeni!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam