poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Jeszcze morsko i klimatycznie

Mimo że urlop już za nami
to morskie klimaty wciąż obecne.
Tym razem w postaci wieńca na drzwi.
 
Proste w wykonaniu a OK.
Potrzebne: styropianowy wieniec, sznurek jutowy,
morskie drobiazgi, pistolet klejowy
 
Ja postawiłam na minimalizm
dlatego zaledwie kilka elementów pojawiło sie na wieńcu.
 
 I mimo że do morza daleko to u nas w morskie klimaty od samych drzwi.
 
 Na ten tydzień upały zapowiadają
wiec wieniec będzie się dobrze prezentował.
W strugach deszczu wyglądałby niespójnie :-)
 
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

29 komentarzy:

  1. Lubię wianki na drzwi,śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Doceniajmy lato i otaczajmy się letnimi akcentami :)
    Świetny pomysł!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie wieńce, a Twój jest po prostu prześliczny!:) Pozdrawiam Cię słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wianek, sznurek jutowy daje wiele możliwości :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarujesz:) I to w morskim stylu! Własnoręczne dekoracje sprawiają wiele frajdy.
    Jak zwykle przy wiankach na drzwi zapytam - udało Ci się czymś go przytwierdzić do drzwi, żeby nie fruwał?:) Częstotliwość otwierania naszych drzwi skutecznie zniechęca mnie do wieszania czegokolwiek u nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu u mnie zadziałał przyklejany haczyk - wianek na dole ma pętelkę i zaczepiam o niego od dołu wianka. Dzięki temu trzyma się na górze i na dole

      Usuń
  6. Wianek to dla mnie twór doskonały, uwielbiam je wszystkie , w każdym stylu :)) Twój jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wianek taki delikatny, zawsze witasz gości jakimś miłym dla oka akcentem :) Pozdrowienia !!

    OdpowiedzUsuń
  8. no i na chwilę zatrzymałaś klimaty wakacyjne. super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bezczelnie kradnę pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny wianuszek :) Mało nie znaczy wcale, że źle czy brzydko...w prostocie piękno tkwi !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. melduję, że placka nie znalazłam :))))))))))ale inne fajne rzeczy ..pani to mogłaby organizować przyjęcia ...bo pani ma talent psze pani :)))) wianek pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dzięki za miłe słowa a placek jest tu http://dorotanaprzedmiesciach.blogspot.com/2014/09/cukiniowe-szalenstwo.html

      Usuń
  12. Śliczna, podoba mi się naturalny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiankowe historie są super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam