piątek, 24 października 2014

Piękna jesień pod kloszem

Mimo że pada i pogoda średnia u nas nadal króluje piękna złota jesień :-)
 
Jeszcze przed typowo jesienną pogodą zamknęłam tą piękną jesień pod kloszem :-)
 
 
Okazało się to niespodziewanie szalenie proste.
Wystarczy mech, dynia, kalina koralowa, dereń czerwony i piękny, żółty liść tulipanowca.
 


 
 
Najtrudniejsze okazało się robienie zdjęć :-)
Nie zakupiłam jeszcze żadnego filtru i musiałam się mocno nagimnastykować aby cokolwiek było widać.
Ale i tak jestem zadowolona - mój aparat dał radę :-)
 



 
 
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota


12 komentarzy:

  1. Hmmm a ja myślałam że masz jakiś super sprzęt foto...Bo zdjęcia robisz cudne i dobrej jakości ....Piękna ta Twoja jesień , Dorotko zamknięta w szklanym kloszu.....Pozdrawiam serdecznie Dorcia...Ja zdjęcia robię komórką ...bo nie mam cierpliwości do bardziej profesjonalnego sprzętu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dzisiejszych czasach niektóre komórki są lepsze od aparatów i mają wielką przewagę - są zawsze pod ręką.
      Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  2. This looks gorgeous, such beautiful colours! x

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne klosze. Widziałem w Japoni kiedyś podobne tylko, że z żywą naturą w środku.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam