piątek, 15 marca 2019

Wiosenne akcenty

W moim ostatnim poście była jeszcze zima w pełni a dziś czas na trochę wiosny.
Za oknem różnie.
Wiatr i deszcz szaleją
ale w domu już wiosenny nastrój.
Naszło mnie na niebieski :-) (ale nowość ).
Prym wiec wiodą szafirki.
Jak widzicie kocyk nadal obecny bo chłody wieczorne jeszcze są
Kominek też zyskał wiosenną wersję.
Pierwszy raz wykorzystałam zdjęcia i ramki na kominku.
Często widziałam to w różnych aranżacjach 
i w końcu zastosowałam u siebie.
Wyszło całkiem ok :-)
Mąż jedynie był zdziwiony...
Już niedługo czas na ogrodowe szaleństwa.
Ale najbardziej to nie mogę się doczekać tarasowego lenistwa.

Życzę udanego, wiosennego i słonecznego weekendu!

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

8 komentarzy:

  1. Doroto,a czy w Twoim słowniku jest takie słowo jak -lenistwo???Nie żartuj z nas:)Pozdrawiam wiosennie-Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wiosna u Ciebie. Tobie zachciało się niebieskich barw, a mnie słonecznych, tak więc teraz królują u mnie żonkile, które bardzo rzadko goszczą w moim domu :D
    Obrazki na kominku bardzo fajnie wyglądają :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie z tymi niebieskościami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt z tymi grafikami na kominku - mi podoba się te największa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna galeria zdjęć, sama myślę o takiej dekoracji ściany, choć nie mam pomysłu, jakie zdjęcia czy grafiki zawiesić. Muszę to dobrze przemyśleć. Blog inspirujący, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam