piątek, 23 września 2016

Zaklęta jesień...

... pod kloszem.
Taka pojawiła się u nas w salonie ;-)
Bardzo lubię te moje klosze
i wciąż taka dekoracja się nie nudzi.
Za każdym razem można wyczarować inny świat.
Tym razem zaprosiłam jesień.
Jest też inny mieszkaniec. ;-)
Komisyjnie wynieśliśmy go na dwór.
 Mati panicznie boi się pająków
a i żal istotki ;-)
Kocyki już wyciągnięte.
Oczywiście na kanapie króluje ten najcięższy kocyk
z którego wciąż jestem dumna ;-) 
świeczek coraz więcej
i stosik książek czeka.
Dobrze, że te pory roku się zmieniają :-)
I tak jesień obecna już nie tylko na tarasie
ale też w salonie. 
Miłego weekendu dla wszystkich
My planujemy jeszcze trochę lata urwać ;-)
 
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach

Dorota

23 komentarze:

  1. Zaklinaczka kloszy:) i jesieni :) pięknie!!! Tych zielonych pajączków też nie lubię brrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Twoja jesień Dorotko pod kloszem!
    Serdecznie ściskam i życzę cudownego weekendu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na wprowadzenie jesieni do domku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jesien w domu :)
    A co zmieniajacych sie pór roku...to ja tez to uwielbiam ;) pozdrawiam
    MONIKA
    taksobierobie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesień u Ciebie :) u mnie dynie nie chciały się trzymać w szklanych kloszach (niestety się psują). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszą być dojrzałe i nieuderzone Wtedy trzymają sie do wiosny

      Usuń
  6. śliczna, skojarzyła mi się trochę z jesienną wersją róży z "Pięknej i bestii ;)"

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne dekoracje jesienne, pod kloszem prezentują się pięknie.
    Świetny sposób na ich wyeksponowanie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo,bardzo mi się podoba,taka dekoracja,tak bardzo,że chyba bezczelnie zerżnę od Ciebie ten cudowny pomysł:)))))Ale jak to zrobię to dam znać:)))I na pewno pokażę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewno szalej i pokaż Twoje okno wystawowe zawsze zachwyca :-)

      Usuń
  9. Jesień widzę, króluje w twoim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesienna aranżacja Dorotko. Ja też planuję "zamknąć" pod moim kloszem jesienne motywy. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesień:)Uwielbiam takie aranżacje:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zaklęłaś jesień pod swoim kloszem :)
    Pozdrawiam, Asia

    ------
    http://mojemagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam