poniedziałek, 26 stycznia 2015

40 lat minęło...


Tak, tak 40 lat minęło !!
ale nie mnie :-)!!!!
Dostojnym jubilatem był Pan Mąż.
 
Impreza przygotowana jako totalna niespodzianka.
Jubilat wiedział tylko ze będą goście:-)

Impreza się udała!!
Jubilat zadowolony!!!
A ja dumna dlatego zamęczę Was zdjęciami.
 

 
Wszystko upieczone, ugotowane i  przygotowane własnoręcznie z pomocą Agaty.
Duma nas rozpiera.
Jednak lepiej dawać :-) to taka radocha.
 
 
Gotowi? no to proszę - masa zdjęć.
 

 Starałyśmy się utrzymać wszystko w kolorystyce biało czarnej.
Bo dostojnie i do faceta pasuje.
 
Uzbierałam zdjęcia z ostatnich 40 lat i z nich ułożyłam magiczną liczbę 40.
Do tego kilka pomponów i honeycomb. Cała dekoracja gotowa.
 

 Wśród deserów kolorystyka też utrzymana.
Tort kokosowy wg przepisu - tutaj
 

Lizaki czekoladowe, o których już pisałam

 Do tego niezawodna panna cotta
i trochę ciastek i michałek w białej czekoladzie.
Na koniec niezawodne babeczki z coca colą i maślanym kremem :-)








Dumna pomocniczka.



Obiad z rosołem też wydałam. W końcu to czterdziestka :-)


Radochy i śmiechu przy zdjęciach było sporo.
Właścieiwe dzieciaki chyba ich nigdy nie oglądały. Zdjęcia z poprzedniej epoki - jak tato był mały, rodzice razem ale jeszcze bez dzieci, rodzice z dziećmi i bez gdy są niegrzeczni...
 

Uff ...następna taka impreza za 40 lat :-)
 

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

 

26 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba- gratuluję pomysłu i wykonania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba- gratuluję pomysłu i wykonania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bardzo smakowicie wygląda! :-)
    Ahh zjadłabym takiego pysznego torta! Mogłabym prosić o przepis? :-)
    Mój mężczyzna w lutym obchodzi urodziny także napewno mi się przyda :-)

    Gratuluję kreatywności :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko bardzo smakowicie wygląda! :-)
    Ahh zjadłabym takiego pysznego torta! Mogłabym prosić o przepis? :-)
    Mój mężczyzna w lutym obchodzi urodziny także napewno mi się przyda :-)

    Gratuluję kreatywności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzony przepis dostępny tutaj - http://www.mojewypieki.com/przepis/bialy-tort-kokosowy-z-czekolada

      Usuń
  5. Piękne przyjęcie urodzinowe, jubilat musiał być pewnie wzruszony, choć pewnie dzielnie udawał, że nie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymał się twardo i stwierdził że wysoko podniosłam poprzeczkę :-) Czyżby planował moje urodziny?

      Usuń
  6. Gratuluję,że wszystko się udało i podziwiam za pracę jaką wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, najlepsze zyczenia dla męża, swietnie to zorganizowalas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na imprezę, życzenia dla "czcigodnego" jubilata
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny patent ze zdjęciami w kształcie 40-stki. Można zrobić pamiątkowy kolaż w ramie czy też bez- z pewnością kiedyś wykorzystam. I oczywiście najserdeczniejsze życzenia- sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :) Postarałyście się dziewczyny, a ta czterdziecha na ścianie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko :-) Mój mąż to też Kuba i tez w tym roku ma 40 (listopad) :-) Piękną uroczystość wyprawiłaś , wszystko tak pięknie wygląda i smakowicie :-) Super pomysł ze zdjęciami :-))) Pozdrawiam Cię cieplutko moja imienniczko :-)) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam gorąco. Tylko mi nie mów że dzieci to Mateusz i Agata :-)

      Usuń
  12. Doroty mają gest i pomysły! Ślicznie ustrojone, pomysłowo, z gustem, odświętny rosół nawet !!! Mąż szczęściarz - i żona i pomocnicy super!
    W szufladki pakuje inspiracje i kiedyś skorzystam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Doroty nie ma mocy :-) jak sobie coś wymyślą to muszą zrobić Chyba wiesz o czym mówię :-)

      Usuń
  13. Jestem pod wielkim awrażeniem Twojego pomysłu!!!Cudna dekoracja,powiem Ci szczerze i bez ogródek:)Jak mój mąż będzie miał okrągłe urodziny też mu zrobię taką dekorację:)I mam nadzieję,że nie będziesz zła:)U nas 40 już była a 45 będzie dopiero za 2 lata...może wtedy????To musiała być fajna imperzka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę sie częstować wszystkimi pomysłami i inspiracjami .
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  14. Jestem pełna podziwu. Musiałaś się ostro napracować, aby uzyskać tak przepiękny i stylowy efekt. Jubilat i goście, jak się domyślam, byli oczarowani? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam mam pytanie do czego przyczepilas te zdjecia ciekawy pomysl:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam