środa, 20 sierpnia 2014

Urodzinowo

Mój maleńki synek kończy dziś 12 lat :-)
 
Tak tak 12 choć na zdjęciu 11 :-) To zdjecie z  ubiegłorocznych urodzin dla rodzinki, gdzie królował tort z malinami.
 
Jak co roku najbardziej świętować będziemy  jak zjadą z wakacji wszyscy koledzy. Taki urok urodzin w sierpniu.
 
Dzisiaj pokażę kilka ujęć z jego 11 urodzin - dla kolegów.
 
Nie wiem czy wszyscy chłopcy w jego wieku są maniakami Minecraft-a ale u nas tak jest.
No cóż poszłam po całości i urodziny też były Minecraftowe.
 
Dekorację zrobiłam z obrusów papierowych w zielonym i brązowym kolorze. Do  tego kwadratowe talerzyki papierowe które ułożyłam w znany wszystkim maniakom wzór :-)

 Kruche ciasteczka z lukrem i masą marcepanową - jubilerska robota :-)
 
 Urodzinowe cake-pops-y w kształcie bloczków z zielonym lukrem


Do tego dołożyłam cisto marchewkowe, babeczki czekoladowe i ptasie mleczko

 
 
No i najważniejszy był tort. Tym razem tort czekoladowy z kremem z mascarpone i orzechami i rodzynkami. Moja wariacja - czyli zlepek wielu przepisów.
 

 
Zabawa była przednia. Już główkuję co zorganizować w tym roku :-)
Czy ktoś z Was też mam Minecraftowych maniaków w domu?
 
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota


4 komentarze:

  1. Mały Mysz ma dopiero 7, a Minecraftem już mnie katuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście to przechodzi w okolicach 13 urodzin :-)

      Usuń
  2. O widzisz - mój siedmiolatek też sobie takie rzeczy wymyślił. Fajnie że pokazałaś wasza imprezę Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam