piątek, 24 kwietnia 2015

11 urodziny w rytmie ...

Ostatnio strasznie imprezowo sie na blogu zrobiło :-)
Ale cóż taki już mój los.
Nie umiem odpuścić
 i na hasło spotkajmy się
  w głowie ruszają mi trybiki planowania, organizacji, menu, ozdoby.... 
 
Moja córka nie jest lepsza i mocno mi w tym pomaga.
 
Oby to imprezowanie nie weszło jej w krew szczególnie w okresie dorastania :-) 

 
A że latka lecą to nastał ten dzień, gdy w domu nie ma już dzieci tylko same nastolatki.
  Nie zostało mi nic innego jak zorganizować 11 urodziny Agaty.
 
Życzenie jubilatki zakochanej od jakiegoś czasu w Michaelu Jaksonie
to urodziny w rytmie jego muzyki. 
A że dwa razy nie trzeba mi powtarzać... 


 
Do przygotowania imprezy przydatne były
- Plakat MJ - dzięki cioci Gosi :-)
- płyty winyl zakupione po 1 zł na bazarku (nawet kolorem sie spasowały)
- opakowania na popcorn i papilotki na mufiny - tu
- etykietki na mufiny - produkcja własna
- czarne balony i czarny papierowy obrus
- słój na napoje i słoiki ze słomką - dziękuję p. Sylwio
 
 
Efekt zadowalajacy :-)
Jubilatka szczęsliwa
 
 
Agata wystylizowała sie sama :-)
 
 
Menu sprawdzone i polubione
- popcorn - to zawsze hit
- mufinki czekoladowe
- galaretki
- szaszłyki owocowe
- mini panki - nieznoszę ale Agata uwielbia - co tam...
 
 
Po torcie poszły jeszcze paróweczki w cieście francuskim i mini kanapeczki
 ale nie zdążyłam z foto :-)
 

i wspomnianie etykietki na mufinki :-) mojej produkcji
 
 
Oczywiscie nie ma imprezy urodzinowej bez torta :-)
Życzenie Agaty - mamo ten kokosowy ale bez kokosa :-)
 i masz babo placek zamiast torta
 

Ostatecznie nie dodałam wiórek do masy zewnętrznej i było ok.
Gwiazdki wyciełam foremką z lukru :-)


Tort ze świeczkami
 

 
I prawie zjedzony


Goście zadowoleni i dom dalej stoi co też jest ważne :-)

 
Na do widzenia mały upominek :-)

 
Projekt i wykonanie  -  nasz domowy zespół :-)
 
Czy ktoś dotarł do końca ?
:-)
 
 
Dla zainteresowanych kilka innych
inspiracji i patentów imprezowych sprawdzonych u nas w "praniu" :-)
 
 
Dobra starczy bo wszystkich tu zanudzę
 
Miłego weekndu dla wszystkich!!!
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

21 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia dla nastolatki :))
    Super imprezka, córcia musiała być szczęśliwa, wszystko tak pięknie przygotowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dotarłam do końca ;))
    Najlepsze życzenia dla Córki!!!
    Gratuluję udanej imprezy, świetny pomysł i przygotowanie.
    A zadowolona Jubilatka to najlepsza nagroda za trudy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo za dotarcie do końca :-)
      Tak Jubilatka jest najważniejsza

      Usuń
  3. Ależ pięknie wszystko zrobione i udekorowane, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No mama stanęłaś na wysokości zadania! Wyszło świetnie :)
    Pozdrawiam słonecznie!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gratuluję pomysłu widać, że impreza udana :-)
    Sto lat ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ochana imprezy to Ty umiesz robić!!!A wiem o czym piszę,po jakis czas temu obejrzałam wszystkie imprezy jakie pokazałaś na blogu!!!Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że przeczytałam do końca! No lubię Cię i już! Fantastyczne te Twoje imprezy, wszystko takie dopracowane, pomysłowe, a przy tym prawdziwe i - pewnie pyszne:) Mam nadzieję, że dzieci doceniają i zawsze odpowiednio wyściskają?:)
    Lubię Twoje posty, bo opisujesz życie, nadajesz codzienności niezwykłe barwy - podziwiam i podglądam i będę naśladować, swoim tempem, ale będę. A zaproszenie aktualne - może uda się latem?:) Udanej niedzieli Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt zadowalający? Że co? Efekt REWELACYJNY! Wszystko przemyślane tematycznie i kolorystycznie.
    Uwielbiam takie imprezy! Gratuluję córce i mamie kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego,pełen profesjonalizm, pełna oryginalność....chylę czoła;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam jak śliwka w kompot! Bardzo mi się podoba co pokazujesz w postach, a posty imprezowe są fantastyczne. Własnie szykuję przyjęcie dla 11 latka. Pierwszą myślą było przyjęcie z Michaelem - ale to banda chłopaków, nie pójdą na choreografię, Minecraft był w tamtym roku - idziemy jednym tropem ;-), zmieniłam koncepcje na coś zupełnie nowego. Twoje posty trzeba by trochę rozpropagować. Wielu rodziców szuka pomysłów na organizację fajnej imprezy dla nastolatków a tu proszę, podane jak na talerzu. Nic, tylko ściągać :-)
    Czapki z głów! Pozdrawiam! I lecę oglądać dalej.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) hmmm rozpropagować ? Wszystkich zapraszam na przedmieścia :-)
      Czekam na Twoją nową koncepcję !

      Usuń
  11. WOW! pomysłowa i zdolna mama. świetna robota. gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam