środa, 22 kwietnia 2015

Wiosennie od progu

Witajcie
U mnie ostatnio kwiatowo na maksa.
A od dzisiaj kwieciście od samego progu.
 

 
Roślinność buchnęła,
ptaki oszalały
I taki też wieniec na drzwi wejściowe wykonałam :-)

 
I u nas zadomowił sie mały ptaszek w ślicznej budce
Wita gości od progu.

 
Od razu zrobiło sie jaśniej, weselej i słoneczniej.



Kwiaty sztuczne ale dają radę i co najważniejsze powiszą troche :-)
 
 
Pozdrawiam serdecznie
Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota


25 komentarzy:

  1. Uwielbiam wianuszki w okna, w drzwiach i te oparte o ścianę! Twój przepięknie się prezentuje, lekki i wiosenny.
    Pozdrawiam
    Kasia.
    PS. Zapraszam do zabawy w moim candy ->Kasmatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie cudo!!! Kocham wiosnę ona daje tyle możliwości i żyć się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek prześliczny, taki wiosenny! :)) Nic dziwnego że wiosna " wali" do Was drzwiami i oknami! :)) Oby została na dobre! :)) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jak zwykle... przepięknie !!! Twój dom na każdą porę roku jest inny jeszcze wspominam hallowenowe koty na schodach :) Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama? Super:) Bardzo podobają mi się wianki na drzwiach. A masz jakiś patent, żeby nie fruwały i obijały się przy otwieraniu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Zajrzałam do Doroty z sentymentu do imienia i proszę, jak ładnie, pooglądam sobie dalej. Wianek bardzo ładny zrobiłaś, wiosenny i delikatny, miło do Ciebie zaprasza. Pozdrawiam Cię ciepło Dora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło będzie jak zostaniesz na dłużej
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ale fajne! Podoba mi się pomysł przywitania wiosny od progu :) od razu w domu weselej!
    Ściskam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twój wianek!!!Jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wianuszek. Jak wiesz wianki to moja miłość i z przyjemnością je podziwiam. Twój taki wiosenny i delikatny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na taki wianekk od razu mam wiosnę w sercu :) piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko :) jak pięknie, wiosennie :)) niebieski za mną ostatnio chodzi ;)))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam