środa, 2 grudnia 2015

Porządek ...

Witajcie
Dzisiaj nie będzie jeszcze świątecznie
mimo że już sklepy i blogi kuszą :-)

U nas mała organizacja w kuchni.
Tak to w zimowe wieczory jest,
że herbata u nas króluje.
Ja nigdy nie słodziłam i tak uczyłam dzieci.
Ale gdy na dworze leje i wieje to lubią herbatę z sokiem.
Co roku robię trochę własnych
ale szybko znikają ;-)
Potem ratuję się kupnymi.
Czytam jak wariatka etykietki
i szukam tych jak najmniej chemicznych
Butelki różniaste stały, 
pozaczynane, oklejone  wrrrrrr
Jakiś czas temu kupiłam stojak na butelki 
i teraz przydał sie w sam raz.
Ograniczyłam ofertę do dwóch smaków ;-)  
Z Ikeowych etykiet wykorzystałam dwie.
Dołożyłam mój szlachetny charakter pisma ;-)
i kawałek sznurka.
Pełna jasność teraz jest co w której butli stoi.
Wystarczy nacisnąć i sok leci.
Nie ma odkręcania, kapania, pooklejanych butelek.
Na kafelek przykleiłam magnes na lodówkę.
Warto czasem się zatrzymać
a pośpiech w pomieszczeniu
 z nożami i gorącymi naczyniami niewskazany. 
Teraz gotowi jesteśmy na jesienne i zimowe herbatki
A ja nie będę warczeć przestawiając wiecznie butelki.

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota





21 komentarzy:

  1. Uwielbiam herbatkę z sokiem malinowym :))Fajny pomysł z tymi dozownikami , a stojak na butelki super :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja co roku robię sama dżemy malinowe i truskawkowe - w zimie jak znalazł. A robię je w Thermomix-ie. Właściwie to on je robi, 15 minut i już jest kilka słoiczków. A z tego co się zorientowałam - posiadasz to urządzenie. Więc polecam, pomyśl o tym w przyszłym sezonie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu produkcje dżemów w Thermomixie opanowałam :-) Nawet pokazywałam na blogu stertę słoików. Dzieciaki wcinają do naleśników.
      I masz racje one same się robią
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. świetny stojak. i etykiety superowe. też się wspieramy kupnymi sokami. ciepła herbatka z soczkiem lub miodem w takie zimne dni to jest to, co tygryski lubią najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota,herbata z sokiem na jesienne sloty to świetny pomysł. Pomysłowo też zoorganizowalas miejsce na soki. Życzę Ci pysznej herbatki. :-) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na buteleczki z dozownikami na sok. Niesamowicie ułatwia korzystanie i świetnie wygląda :)
    Jestem zadeklarowaną herbaciarą, uwielbiam, niestety czarną piję z cukrem. Sok , albo konfiturka to dla mnie obowiązkowy dodatek - pyszności :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł :) I ja też coraz mnie cukru używam i soczki grają pierwsze struny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taką herbatkę z sokiem:)
    ładniutkie te buteleczki:)
    cudnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są takie etykiety, czasem dodanie etykiet nadaje zwykłym przedmiotom typu butelka słoik czy pudełeczko charakterku :)
    Miłego dnia :)
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czasem detal zmienia wszystko
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Świetny stojaczek na butelki, też by mi się taki przydał. Gdzie można taki dostać? Buteleczki też przepiękne i co najważniejsze... praktyczne!!!
    Nie ma nic lepszego niż gorąca herbatka z soczkiem na jesienno-zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rozwiązanie z tymi butelkami! U nas jesienią i zimą miód osładza nam herbatki.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam