piątek, 27 listopada 2015

Nasz kalendarz adwentowy

Już za chwileczkę,
już za momencik święta!!!

A najfajniejsze w świętach jest ich wyczekiwanie.
Dlatego z przyjemnością zawsze przygotowujemy kalendarz adwentowy.
Agata to już od listopada się dopytuje kiedy i  kiedy ;-)

Nie jestem zwolenniczką czekoladowych kalendarzy
ani prezentów za nic.
Ten czas oczekiwania zawsze wypełnia nam przygotowywanie się
do Bożego Narodzenia
Zadania na poszczególne dni gotowe :-)
Zmieniam je troszkę co roku.
Dokładniej opisywałam tutaj 
i tam też przygotowałam zadania do pobrania :-)

W tym roku kalendarz wizualnie inny.
Wykorzystałam foremkę do mini mufinek, 
która ma akurat 24 sztuki 
Na każdy dzień przygotowałam inną przykrywkę.
Wykorzystałam taśmę magnetyczną
dzięki której przykrywki się trzymają.
W każdą formę na mufinkę powkładałam 
zadania na dany dzień.


Troszkę dekoracji 
aby było już odświętnie.

I tym sposobem kalendarz adwentowy 2015 gotowy:-)
Pobawiłam się troche z liczbami i dekoracjami.
Każdy dzień ma inną oprawę.
Nie jest perfekcyjnie 
ale jest :-)
Teraz z niecierpliwością czekamy na 1 grudnia.
Oczywiście jakieś drobiazgi 
za wykonanie zadania będą.
Będę podrzucać codziennie.
Najbardziej cieszy mnie to że Agata nie czeka na te upominki
ale na ten wspólny czas
i rodzinne szykowanie świąt.
Kalendarz stanął pomiędzy kuchnią a jadalnią.
Powoli pierwsze akcenty świąteczne wkradły się do naszego wnętrza.
Pierwsze zadanie to przygotowanie wieńca adwentowego.
Pewno niedługo go pokaże :-)

A jak u Was?
Bawicie sie w adwentowe odliczanie?

Życzę udanego weekendu


Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota


46 komentarzy:

  1. Ale pomysłowe! Śliczne wykonanie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł:) Radzę opatentować! Każdym postem tworzysz własną markę:) made by Dorota z Przedmieść:) My właśnie spisujemy zadania:) pozdrowienia i udanego Ci życzę weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na patent chyba za późno Widziałam już kilka w sieci
      Udanego weekendu Aniu

      Usuń
  3. świetny pomysł a jeszcze lepsze wykonanie:) mam w domu niestety tylko foremkę na 12 mufinek:( wiec nie skopiuje pomysłu niestety:( mam jeszcze chwilkę czasu żeby wymyślić swój tegoroczny kalendarz adwentowy... nie lubie tych czekoladowych ani tych z prezentami na każdy dzień... w tym roku córcia jest jeszcze za malutka 2,5roku ale w przyszłym roku planuje dla niej kalendarz adwentowy na zasadzie kompletowania szopki:) bo to właściwie taka "zabawa przedświąteczna" dla dzieci:) Twój pomysł zapamiętuje i za kilka lat kiedy córka będzie już świadomie mogła pomagać nam przed świętami i sama robić wiele rzeczy wykorzystam Twój pomysł na wspólne porządki, robienie ozdób czy wspólny wypad. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kalendarz! Te różne czcionki numerków i dekoracje są rewelacyjne. Dobrego Adwentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudownie to wymyśliłaś! Też radzę opatentować :) U nas właśnie się tworzy kalendarz i stroik adwentowy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysł!!! I wykonanie super! I jak bardzo ładnie wygląda:) Cudownego Adwentu dla Was:)
    ściskam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny! super to wymyśliłaś, bardzo sprytnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genalny pomysł z tą foremnką! Tak sie właśnie przyglądałam i chciałam wiedzieć z czego masz ta podstawę.. REWELACJA! :)
    Miłego wieczoru,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i świetne wykonanie. :-) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności. Bardzo fajnie że odeszłas od tradycyjnych słodkości a poszłaś w zadania.:) Również nie mogę się doczekać 1grudnia i tego całego odliczania do świąt. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko, niezmiennie Cię podziwiam :) Nie dość, że kalendarz w swojej formie jest zupełnie inny niż wszystkie (świetny pomysł!), to jeszcze jego zawartość jest inna! Chciałoby się powiedzieć "o zupełnie innej wartości". Podziw dla Ciebie za pracę nad pokrywkami i za wymyślenie 24 zadań na 24 dni. Jak ktoś uważa, że to takie proste, to niech siądzie i spróbuje wymyślić 10 takich zadań. I co? :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę trzeba pogłówkować do tego dzieci rosną i zadania trzeba co roku modyfikować ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Brawo! Świetny pomysł :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Wielkie brawa za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Uroczy pomysł z tą foremką, ślicznie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo za pomysł ! Przedświąteczne zadania do wykonania, nigdy bym na coś takiego nie wpadła , genialne i jakie praktyczne, zgapię jak nic, nawet mam już kalendarz :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w ten oto sprytny pomysł można podzielić sie obowiązkami z domownikami ;-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. No na to bym nigdy nie wpadła.Dorotko jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo bardzo baaaaaaardzo kreatywne, a wiele kalendarzy dziś ujrzałam w blogosferze :p Simply perfect!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł - tym bardziej jak zobaczyłam jak ten kalendarz został zrobiony - zaskauje, zadziwia i zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja! :) Faktycznie takiego nie ma wśród moich inspiracji. Bardzo podoba mi się idea zadań, które wspólnie przygotowują do świąt i jednoczą rodzinę :) Udanego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale czad! świetny pomysł z tą foremką!

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł z tymi zadaniami! A do tego kalendarz cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam