piątek, 25 listopada 2016

Adwentowy wieniec

Witam serdecznie.
Chyba można już zacząć świąteczne szaleństwo.
W niedzielę zaczyna się Adwent.
Wieniec już gotowy.
Prosty, szybki w przygotowaniu
i naszym zdaniem efektowny. 
Każda kolejna świeca ukazuje upływ czasu 
i coraz bliższy dzień Bożego Narodzenia.
Powoli zaczynamy przygotowania,
planowanie,
kupowanie prezentów.
Tak aby wszystko było gotowe na czas
- domy, prezenty a przede wszystkim serca :-)
Kalendarz adwentowy w fazie końcowej.
W tym roku nie będzie to foremka na mufinyy ,
ani też nie będą to skarpetki :-)
Ciekawi?

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

30 komentarzy:

  1. Świeczki wyglądają pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że ciekawi:) Tak ładnie napisałaś o tych sercach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nastrojowy :)
    Ciekawa jestem Twojego kalendarza :D ja jeszcze kombinuje ;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdanie wpisu <3 Uwielbiam Adwent. Dla mnie czas wyjątkowy, czas tęsknoty za Maleńką Wielką Miłością i lepszym jutrem. Za lepszą Ja. Piękny wieniec. Skromy ale elegancki. Urzekła mnie rama obrazu! Coś pięknego! Intrygujesz kalendarzem. Lubię to już teraz :D

    Zapraszam do siebie. U mnie tez już stroik adwentowy, inny niż rok temu. Kalendarz już się tworzy, a dokładnie schnie :)

    Pozdrawiamy sobotnio z perfekcyjnegodomu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroik skromny, ale ładny... Szczena mi opadła na widok kawałka ramy na ścianie ... Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie czuję tego szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatnie i ze smakiem. Zdecydowanie pięknie. ja daleko w tyle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie i ze smakiem. Zdecydowanie pięknie. ja daleko w tyle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem bardzo ciekawa jak wygląda kalendarz i czekam :) Pięknie jest u Ciebie, zrobiło się świątecznie:) Ja też już powoli startuję ze świątecznymi przygotowaniami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. skromny i efektowny :) wygląda pięknie!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, ze świeczkami rożnej wielkości. Ta najwyższa na początku , a na finiszu pewnie wszystkie dorównają kroku :)
    Serdeczności Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, prosty adwentowy wieniec... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też w tym roku świece adwentowe bez cyferek.Nie umiałam się na żadne zdecydować bo każde jakieś oklepane mi się wydawały.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 47 year-old Executive Secretary Walther Durrance, hailing from Langley enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Mushroom hunting. Took a trip to Monarch Butterfly Biosphere Reserve and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. Strona WWW

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam