piątek, 22 maja 2015

Majowe konwalie

Majowo za oknem ale to już prawie końcówka.
Kiedy to minęło?
 
Pobiegłam mimo deszczu do ogrodu
a tam moje konwalie biedne mokre.
 
Trzeba było do domu je zaprosić.
 
Mały pęczek bo przecież żal :-)
 
 
I tak sobie pachną te nasze konwalie.
O zawrót głowy nietrudno.
 
 
Maj to też miesiąc miłości, gdy wszystko rozkwita.
U nas przypomina nam o tym kamień z Chorwacji.
Serce trochę kanciaste ale prawdziwe :-)
 

 Weekend już już!
U mnie będzie wesoło, wspominkowo, radośnie i pewno trochę wzruszeń.
Jutro mam spotkanie z okazji 20 lecia matury!
Niektóre dziewczyny (chodziłam do żeńskiej szkoły)
zobaczę pierwszy raz po tylu latach.
I znowu wejdziemy w te mury, klasy...
Ciekawa jestem tego spotkania bardzo .
 
 
Życzę wszystkim dużo słońca
I do zobaczenia.

 

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

 

17 komentarzy:

  1. Też skusiłam się na konwalie bo ten zapach jest boski:)
    U Ciebie 20 lat a u mnie 15 :) niestety nie moge pojechać bo to kawał drogi . Ale mam kontakt ze wszystkimi i mam nadzieję, że się nie urwie:)
    Miłego spotkania i dobrej zabawy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zaczęłam liczyć ile czasu minęło od mojej matury. chyba nie chcę wiedzieć.
    miłej zabawy! liczę na jakieś fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy nie starch będzie oglądać :-)

      Usuń
  3. O to wspaniały weekend Cię czeka! Wspomnienia z dawnych lat są takie piękne :-)
    Powodzenia i nie wzruszaj się zbyt mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje też zmokły...
    Maj rzeczywiście bardzo szybko mija, nawet nie wiem kiedy... A szkoda, bo to mój ulubiony miesiąc roku.
    Udanego weekendu życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to miłego weekendu życzę :)
    Konwalie cudowne! Szczególnie takie mokre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci dobrej zabawy i wspaniałych wspomnień na spotkaniu :)
    Konwalie piękne, moje jeszcze nie kwitną, mają chyba zbyt zacienione miejsce.
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnes
      Pozdrawiam i miłego weekend :-)

      Usuń
  7. Zapach konwalii to coś pięknego.
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby zwyczajny kamień, a tyle szczęścia i pozytywnej energii przynosi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! i jak się spotkanie udało? Czy wszystkie się rozpoznałyście? Wierzę, że byłaś najpiękniejsza z caałej klasy prawda? :) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam