piątek, 15 maja 2015

Kącik kreatywny w pokoju nastolatki

Weekend,  weekendzik już jest!
A ja cała w stresie bo ciekawa jestem Waszego zdania.
Kącik kreatywny Agaty praktycznie gotowy.
Teraz nic tylko tworzyć.

Założenia były twarde:
- nie zmieniamy mebli - DONE
- ogarniamy artystyczny chaos - TO DZIŚ :-)
- odzielamy strefę nauki od strefy kreacji :-) - DONE - tu
- potrzebny regał na książki/ puzzle/gry
- miejsce na spotkanie z koleżankami i pogaduchy
No to lecimy z ogarnięciem chaosu twórczego mojej córki.

Wygospodarowałyśmy na to jedną ścianę i kąt pokoju.
Funkcje do spełnienia
- miejsce na przechowywanie wszelkich materiałów plastycznych i sprzętów
- miejsce na prezentacje prac
- miejsce do tworzenia oddzielone od kącika do nauki
( nie trzeba sprzątać :-) przed odrabianiem lekcji)


Myślę że taka ilość szufladek
na wszelkiego rodzaju brokaty, kleje, taśmy, wstążki, cekiny
i co tam Ona jeszcze ma, wystarczy :-)

Do tego dwa stoliczki.
Jeden do pracowania a drugi też do przechowywania.
Kolorowe pufy do siedzenia.
Chytry plan przewiduje nawet podanie ciacha i soku
dla odwiedzajacych koleżanek.

  Nad tym wszystkim napis,
 który jest podsumowaniem wysiłków.
Mam nadzieję, że błogosławieństwo
pomoże w utrzymaniu chaosu w ryzach.
Z uwagi na troche cukierkowe i romantyczne meble,
 które musiały zostać
dodałam warsztatową tablicę do przechowywania różnych niezbędników.







Do tego wszystkiego lampy też "warsztatowe" prawie.

Pod komódkami z szufladkami jeszcze reling i kilka pojemników i haczyków.



Nad komódkami pomalowaliśmy ścianę farbą magnetyczną i na to kolor.
Magnesy trzymają się dobrze iI jest gdzie wieszać prace :-)
Myślałam o farbie tablicowej ale alergicy domowi wybili mi to z głowy.

  I tak oto córa ma gdzie tworzyć swoje dzieła.


Uff został jeszcze regał do zrobienia,
strefa spania
i do siedzenia dla odwiedzajacych.


I co myślicie?
Zastanawiam sie jeszcze nad oklejeniem kilku szufladek
 w komódkach aby przełamać je kolorem. Dobry pomysł?

Miłego weekendu wszystkim życzę


Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota




69 komentarzy:

  1. Niezwykle pomysłowo urządzony pokoik. Ta szufladkowa komoda jest cudna, uwielbiam taką masę szufladek :))
    Tablica wygląda świetnie. Naprawdę jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stara Baba zazdroszczę Młodej! Ja tak kreatywnie i pięknie nie miałam :-) Przemyślałaś wszystko! Ja bym zostawiła szufladki takie jakie są-kolory nadają materiały a meble niech będą bazą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak nie miałam za to kredkami świecowymi pomalowałam całą szafę :-)
      Tak tez sie skłaniam do zostawienia drewnianych szufladek :-)

      Usuń
  3. Świetnie!!! Niejeden artysta pozazdrościłby jej takiej pracowni :))
    A napis na ścianie rozłożył mnie na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ile w Twojej głowie jest pomysłów! :) Widzę, że córa tak samo kreatywna jak mama :)
    Pokój jest cudowny, nie brakuje tam niczego, a te wszystkie przydasie i ogarnięcie twórczego chaosu... wyszło fantastycznie. Po prostu zazdroszczę Twojej córce, bo jako dziecko cieszyłabym się baaaardzo z takiego pokoju.
    Farba magnetyczna rewelacyjna, nigdy nie myślałam że to rzeczywiście działa ;) a tu taka niespodzianka hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wierzyłam że zadziała ale wszystko sie trzyma :-)
      Jak jej nie ma to sobie tam siedzę :-) ale cicho...

      Usuń
  5. Ja bym nie oklejała - duża ilość kolorowych materiałów jak dla mnie wystarczy. Kącik zrobiłaś przecudny! Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co kącik w 100% kreatywny, to widać, że córka bardzo pomysłowa...wiadomo w kogo :)
    Farbę magnetyczną przedkładam nad kredową, bo moja Julka miała w poprzednim pokoju i rewelacja, była z niej mega zadowolona :)
    Ściskam cieplutko!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow, ale pracownia. :)) Bardzo mi się podoba, a koleżanki na pewno będą zazdrościć Twojej córce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo MAMA! Czy Ty w ogole kiedys spisz?! Kisses z tropikow!

    OdpowiedzUsuń
  9. sama chętnie bym tam pokleiła. świetna robota. pomyślałaś o wszystkim. przy takiej doskonałej organizacji przestrzeni na pewno też łatwiej będzie utrzymać porządek. brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalne! nie mogę się napatrzeć na tą organizację, coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu genialnie :) Ja bym kilka szufladek potraktowała kolorem. Myślę, że dobrze by to wyglądało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No mówię, że padłam znowu na kolana, żeby szczękę pozbierać...
    A tak ładniejszym językiem - ten kącik jest idealny! Widać, że bardzo dobrze znasz potrzeby Córki, niesamowita dbałość o szczegół, pomysłowość...po prostu świetnie:) Zaraź mnie proszę choć odrobiną swojej kreatywności, proszę!:) ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dobrze wiesz że jesteś serdecznie zaproszona na zarażanie :-)

      Usuń
    2. Dziękuję, i skłonna jestem skorzystać, tym bardziej, że córeńka moja chce tak samo, dokładnie tak samo!:)

      Usuń
  13. och ja bym chciała taki kącik dla siebie!:) genialnie Ci to wyszło-kawał dobrej roboty... kreatywnie, bardzo funkcjonalnie a do tego pięknie:) zachwycona tym co widzę pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Też mam nadzieję ze córka czasem pozwoli tam pobyć :-)

      Usuń
  14. Świetny jest teraz ten pokój! Podoba mi się w każdym calu :)) Córcia na pewno też jest zadowolona :)
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na kreatywną ścianę! :) Miło było Cię poznać dziś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kreatywnie urządzony kreatywny kąt. Napis BARDZO mi się podoba ;-)) Sama bym była zadowolona z takiej ilości półek, szufladek, miejsc do przechowywania przydasiów, więc pewnie Twoja córka tym bardziej. Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo ! Pokój na pięć z plusem ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, kocham szufladki. Ja bym zostawiła je w takiej postaci. A kącik jest fantastyczny. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dzięki za opinię Chyba zostaną takie drewniane
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  19. Ale suupeer!
    A może zorganizujesz (tak po cichu) warsztaty dla nas... ja chętnie wpadnę....Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie!! Ile materiałów, taśmy, papiery- ja chcę taki kącik!! Szufladki na przydasie też genialne - idealna pracownia :) Co do frontów szufladek myślę,że kilka w kolorze a może jakiś wzór wyglądało by fajnie- choć to na kiedyś jak już ta wersja się trochę opatrzy bo według mnie jest w tej chwili idelanie. Agatko ale Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny kącik, świetnie wszystko zaplanowane, ta ilość szufladek - cudo, to na pewno pozwoli opanować twórczy chaos.
    Też chciałabym mieć taki kącik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa Dorotko. Mam nadzieję że chaos już się tam nie pokaże :-)

      Usuń
  22. Kochana poszłas po bandzie ekstra
    fajny pomysł i organizacja
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie stworzyłaś ten kreatywny kącik! Brawo:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko pod ręką, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetne miejsce dla kreatywnej osóbki :)
    Gratuluję pomysłowości !

    OdpowiedzUsuń
  26. Córka musi byś dumna z takiej mamy. A mama z takiej córki. :) Jest idealnie, szafek bym nie oklejała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak szafki zostaną nieoklejone
      jesteśmy blade i dumne :-)

      Usuń
  27. Świetny pomysł na taki kącik sama by taki chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  28. mój boże to dziewczynki mają aż takie potrzeby ? Uuu to wiem co mnie czeka :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy design. Sam u siebie na święta (przed nimi oczywiście. ;)) zorganizowałem remont, nowe drzwi, framugi, okna wrocław, i efekt wyszedł świetnie. Jeszcze czas na kominek. Być może też zorganizujemy taki kreatywny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW! Super efekt!
    My właśnie czekamy na biurko do pokoju mojego synka i właśnie stoję przed podobnym zadaniem!

    Tylko mam troszkę inne założenia:
    - nie zmieniamy mebli - biurko idzie z tej samej serii co meble:)
    - ogarniamy artystyczny chaos i wszystkie przydasie zbieramy w jedno miejsce! A jest tego cała masa:)
    - nie oddzielamy strefy nauki od strefy kreacji, bo nie mamy na to miejsca.

    Chodzi mi dokładnie o zorganizowanie strefy wokół biurka :) Mam kilka inspiracji ściągniętych z sieci. pozwalam sobie dodać jeszcze Waszą.

    Chętnie podpytam o tą ściankę / tablicę, do której są przyczepione relingi / haczyki itp.
    czy to jest "panel" dostępny w sklepach budowlanych, czy jeszcze cos innego?

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze dość ważna sprawa - musi to tak być wszystko wykombinowane, aby nasza 2latka nie miała wszystkiego pod ręką, tak jak ma to teraz miejsce.

      Usuń
    2. Cieszę się że nasz kącik kreatywny wpadł w oko
      Tablica kupiona w sieci - karum.pl
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. A gdzie mozna kupic taki organizery na kartki/bloki? Dziekuje za odp, kacik super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Trudno trafić w gust nastolatki, ale tutaj się udało. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne te pomysły. Szkoda, że moje dzieci już dorosły :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam