poniedziałek, 11 maja 2015

Kąt do nauki

Witam wszystkich gorąco
Dziś pokażę nowy, świeży kąt do nauki mojej nastoletniej córki.
Rozpoczęliśmy remont jej pokoju z kilkoma założeniami - tu
Remont jak to remont troche się ciągnie
ale kąt do nauki dziecko musiało mieć pierwszy.
 Jeszcze bardzo świeży.
Bez wszystkich wymarzonych dodatków ale klimacik już oddaje.
Nawiększym wyzwaniem było wykorzystanie starych mebli,
które w klimacie bardziej romantycznym są.
A życzenie córki było aby pokój był bardziej wyrazisty.



Nad biurkiem zaszalałyśmy z tapetą.
Mądre sentencje na oku non stop.

Zrobiło się zdecydowanie mniej dziecinnie, prawie po dorosłemu :-)
Córcia zadowolona i nawet odrabia tam lekcje.
Wkońcu odzyskałam stół w jadalni :-)

Pierwszą strefę w pokoju mamy już za sobą.
Przed name strefa kreacji/malarska/DIY
Czyli ogarnięcie twórczego bałaganu córeczki



 Do tego jeszcze strefa towarzyska.
Bo przecież koleżanki odwiedzają tłumnie i gdzieś, jakoś muszą sie pomieścić


Trzymajcie kciuki.
Prace trwają.

Ciekawa jestem Waszego zdania, opinii, sugestii.
Wciąż kombinujemy i wszelkie uwagi mile widziane

Udanego tygodnia


Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota


39 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć :)) Świetny! :))
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się genialnie! Tapeta mnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tapeta świetna. Wszystko rewelacyjnie wygląda. Jestem sama przed zmianami u córki i to jest świetna inspiracja.
    Brawo, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam różne tapety z tekstem, ale ta jest wspaniała - prosta i elegancka, nie przeładowana, bardzo graficzna. Czy to gotowiec, czy też robiona na zamówienie? Efekt fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kącik super...Dorota,przesłałam Ci email,dostałaś????Odezwij się,proszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kącik, taki retro :). Na pewno miło i chętnie w nim odrabiać prace domowe!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna tapeta. kącik rzeczywiście bardzo wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna tapeta :). Krzesło też bardzo mi się podoba. W takim kąciku z przyjemnością można odrabiać lekcje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to kącik idealny i aż żałuję, że nie miałam takiego za młodu... :)
    Najbardziej podoba mi się tapeta, jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały kąt :) Tapeta, piękne biurko, a krzeslo marzenie :) Bardzo kreatywnie :) aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kącik stworzyliście. Tapeta super, też jestem na etapie reorganizacji i remontu pokoju chłopców. Ja zamówiłam tapetę w sieci, bo nic ciekawego nie wpadło mi w oko w marketach. Czekam z niecierpliwością na dalsze odsłony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się podoba biurko...piękne stylowe,uniwersalne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko dokładnie przemyślane i dobrane. Świetne meble, to po pierwsze, a po drugie rzeczywiście tapeta genialna! Tyle mądrości na wyciągnięcie ręki :))
    Nie mogę się już doczekać, aż pokażesz nam całą resztę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest to pokój maluszka, oj nie! Pięknie, wymownie! Tapeta naprawdę cudna i do każdego kącika domu pasuje. Jak Ci zostały kawałki tapety to grafiki porób w ramkach, może kolaż - będzie nawiązanie :-)
    Do zobaczenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa tapeta i lampka na biurku bardzo mi się podoba. :) Fajnie wyszedł ten kąt do nauki.
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszło. Też bym chciała mieć taki kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. odjazdowy , uper pomysł pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten kącik... Sama bym taki chciała....Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj bardzo jestem ciekawa jak wygląda pozostała część pokoju, bo kącik do nauki świetny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny kącik :) chociaż ja akurat za bardzo rozpraszałabym się patrzać na taką tapete :P

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna tapeta, dodaje niesamowitego klimatu temu miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam