poniedziałek, 10 listopada 2014

Wieniec jesienny

Po  Haloween posprzątałam,
dynie już się przejadły i kulinarnie i wnętrzarsko.
I tak się jakoś  pusto zrobiło.
Szczególnie  przy wejściu do domu.
Coś trzeba zmajstrować i wymyślić bo tak nie może być :-)
 

Pozbierałam wszystkie cuda
z przepastnych zakamarków i zaczęło się klejenie.
Ostatnio na blogu W cieniu starej jabłoni toczyła się
dyskusja o wykorzystaniu suszonych kwiatów.
Ja suszę dużo i obwieszam nimi głównie kuchnię.
Zasuszone piękności przydają się też bardzo przy wiankach.
 


Tym razem wykorzystałam hortensje, które pięknie się suszą
i są super dopełnieniem wianków.
 


Na wianku zmieściły się również małe dynie, jabłuszko, szyszki, gruszki,
nawet kolbę kukurydzy miałam :-)






 
Jesień u nas jeszcze jest:-)
Nim wpadniemy w szał świąteczny
pocieszmy się jeszcze kolorami jesieni.


Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota




8 komentarzy:

  1. Piękny wianek. Nie wiedziałam, że hortensje po ususzeniu tak fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , ale możesz zdradzić w jaki sposób suszysz ,żeby zatrzymać tak piękne kolory, pobiegałam po Twoim raju , fajnie u Ciebie Dorotko, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusia zrywam hortensję zawijam gazetą i suszę w przewiewnym najlepiej ciemnym pomieszczeniu. Ta gazeta ma właśnie osłaniać od światła.

      Usuń
    2. Dzięki , za rok skorzystam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  3. Ależ piękny wianek! Jak Ci się udało tak zasuszyć kwiaty? Chętnie się nauczę, bo mamy sporo hortensji co roku.
    A za zatrzymaniem jesieni jestem za! Nie wiem, o czym myślą właściciele sklepów i sieci, które już sztucznie budują świąteczną atmosferę...mnie to bardzo zniechęca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cała tajemnica to zerwać w odpowiednim momencie i suszyć w ciemności. Ja święta zacznę w grudniu. Gdybym zaczęła wcześniej to na święta byłabym znudzona i z całej magii nici.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. O widzę, że u Ciebie też wiankowo i na dodatek z hortensjami :) Hortensje są idealne po wysuszeniu na wianki :) Piękna dekoracja drzwi! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam