środa, 29 listopada 2017

Święta powoli w domu

Powoli zaczynam przygotowania do świąt.
Lubię ten nastrój w ciepłym domku
więc dlaczego nie zacząć już?
Świąteczne dekorowanie zaczęłam od wiatrołapu.
Zmieniam tu często wystrój zależny od pory roku 
i teraz nastał czas na świateczny klimat.
Centralne miejsce zajmuje odliczanka.
Tak będziemy odliczać dni do świąt.
Zaczniemy od początku adwentu 
aby nie zwariować.
Przygotowałam tablicę do odliczania.
Będziemy codziennie zmieniać kółeczko,
na którym widnieje magiczna liczba dni do świąt.
Nawet wychodząc w pośpiechu można zerknąć,
że to już tak niedługo.
No i może Pana Męża święta nie zaskoczą?
Eeee właściwie poniosło mnie
Nie ma co na to liczyć :-)
Pojawiły się też nastrojowe plakaty 
No i oczywiście łoś:-)
Bo kto to widział żeby nie było łosia na święta.
Szaleństwo bo ani to polskie zwierzę
ale wiecie trendy ;-)
Niezastąpione cotton balsy,
świąteczne poduszki i....
świąteczny klimat wyczarowany!
Ciekawe czy już się domyślacie jaki będzie kolor przewodni naszych świąt :-)
No to pierwsze zadanie na liście - zrobić do świąt odhaczone.
Zmykam działać dalej.


Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota



19 komentarzy:

  1. Ale zrobiło się świątecznie :-) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest klimatycznie! U mnie tez juz pojawily sie pierwsze akcenty swiateczne. A z pierwsza niedziela Adwentu pójdę na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo wcześnie w tym roku nastraja mnie na świąteczne dekoracje, może dlatego, że od pięciu dni siedzę w domu na L4 (całe dni!!!) :) Pięknie u Was, tak ciepło i złoto:) A na Mikołaja jesteś gotowa?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoś super ktoś!! Wspaniała aranżacja ściany.

    OdpowiedzUsuń
  5. To tak jak ja. Zaczęłam już od dzisiaj wprowadzać drobne, świąteczne elementy dekoracyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :)
    Czekam na więcej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tablica do odliczania to cos jak kalendarz adwentowy ale w innej formie.Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale kalendarz mnie nie minie :-)
      Duża córka się domaga :-)

      Usuń
  8. Tablica do odliczania mnie urzekła :) Bardzo fajny pomysł. Nakierowało mnie to, aby i u siebie taką zrobić. Planowałam wykonać taką tablice korkową do kuchni https://www.koelnerpolska.pl/zrob-to-sam/oryginalna-tablica-korkowa/ Teraz myslę, ze wykonam taka mniejsza i tez umieszczę na niej cyfry do odliczania :) Kradne, wiec odliczanie i czekam na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od wejścia do Waszego domku czuć magię. W te święta to zapewne się ozłocicie :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w stu procentach, atmosfera jest niepowtarzalna, jest przepięknie :) Sama oglądam właśnie wrocław mieszkania na sprzedaż, ale żadne z nich nie ma takiego klimatu. Pewnie to kwestia urządzenia go i wybrania odpowiednich dekoracji, więc zaryzykuję!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam