piątek, 22 września 2017

Stara rama w nowym miejscu

Zapraszam dziś do salonu gdzie pojawiło się lustro.
Czekałam na nie długo ale jest.
Właściwie jak człowiek dłużej czeka to chyba bardziej cieszy ;-)
W części jadalnianej od dawna wisi stary obraz w złotej ramie. 
Jego historię opisywałam juz dawno - Dama w salonie
Ta cześć salonu była już ogarnięta 
ale cały czas pomijałam pewien kat po przeciwnej stronie.
Kilka migawek pojawiło się gdy do domu zawitała radiola.
Jej krótka historia - tutaj 
Ściana nad nią była wciąż pusta bo szukałam ramy idealnej.
Chciałam żeby to była rama stara, z historią i duszą. 
Tak jak lubię.
Nie jest w cale tak prosto znaleźć za przyzwoitą cenę takie coś.
Szukałam tez ramy w stanie nadającym się do powieszenia,
bez konserwacji i dodatkowych kosztów.
Wymiar tez ie był bez znaczenia :-)
Po długich poszukiwaniach trafiłam na egzemplarz idealny.
Zamówiliśmy lustro i gotowe.

Kącik, który był pomijany teraz pięknie dopełnia cały salon.
W lustrze odbija się część jadalni i powiększa optycznie ten mało doświetlony kącik.


Teraz nawet nasza dama z salonu może przejrzeć się w lustrze :-)
i ja czasem !
Lubimy takie połączenia nowego ze starym ;-)
A Wam jak się podoba? 

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

16 komentarzy:

  1. Dzień dobry:-) oj dogadałabyś się idealnie z moją mamą:-) jest w sanatorium, a już znalazła targ staroci i kupiła obraz:-)
    lustro pasuje idealnie! czyli na ten moment salon masz kompletnie urządzony?😀 aż do... kolejnej weny😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie połączenia i oczywiście przedmioty z duszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniale, że poszukiwania zakończyły się sukcesem - pięknym lustrem w wymarzonej ramie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To dla niego idealne miejsce :)
    Świetnie wygląda, jak i cały salon.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U ciebie wszystko jest przemyślane i dopieszczone. Lustro wpasowało się idealnie a i po drugiej stronie lustra też bajecznie :) Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, też mam złote, ale niestety nie stare. Stare przedmioty są piękne. Przez te jabłka z Instagramu mam co czytać, bo odnalazłam Twój blog Pozdrawiam ze Szczecina. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda naprawdę super. Takie połączenia trafiają w moje gusta. Szukałam od kilku dobrych miesięcy podobnej ramy - bezstutecznie, aż w końcu okazało się, że moja teściowa miała taką (choć czarną a nie złotą) na strychu z przeznaczeniem do spalenia.
    Jak ją tylko zobaczyłam oczka mi się zaświeciły jak gwiazdy na niebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Radiola i lustro w złotej ramie dodają całemu wnętrzu przytulności. Super!
    Aktualnie sama poszukuję bogato zdobionej, złotej ramy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam