poniedziałek, 11 grudnia 2017

Choinka już jedzie :-)


Wiem wiem motyw oklepany :-)
ale gdy w me ręce wpadł Trabant wiedziałam że to się tak skończy!
No nic nie poradzę że lubię zamykać świat pod kloszem.
Lubię zamykać mikroświat w kloszu
i ten zimowy
i ten jesienny
popełniłam też wiosenny 
Tylko lata jeszcze nie było :-)

Tym razem w rytm melodii Driving home for Christmas
nasz trabancik jedzie z choinką :-)
Takie obrazki z dzieciństwa pamiętam !!!
To jeszcze nie koniec inspiracji świątecznych
bo wciąż coś w domu przestawiam:-)

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

13 komentarzy:

  1. Klosz jest boski. Tworzysz cudowny świat pod nim :) Trabant uroczy skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ci u mnie ten sam trabancik. I jeszcze syrenka :-) czas mi po choinkę skoczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak syrenka jest granatowa jak moja to odpadam :-)))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  3. Ale superowo wyszło!:-) Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo i super wygląda. Mam klosz i teraz myślę co pod nim zamknąć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne aranżacje i wcale nie oklepane, bo każdy klosz wygląda inaczej. Jesień mnie zauroczyła! Piekna :-D
    Pozdrowienia!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo te klosze i wszelkie szklane naczynia zamieniają zwykłe dekoracje w małe cudeńka. Twoją aranżacją jestem zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta twoja dekoracja świąteczna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam