piątek, 3 marca 2017

Wiosna w salonie

Wypatruję już tej wiosny.
Nadstawiam uszu na ptasi poranny trel,
wdycham powietrze pachnące budzącą się zielenią,
łapię promyki coraz dłużej świecącego słońca.
Taką namiastkę wiosny stworzyłam pod kloszem ;-)
Pomalowałam sprayem zwykłą plastikową doniczkę.
Teraz złotym kolorem pasuje do wnętrza.
A swoją droga ostatnio ten złoty namieszał mi w głowie ;-)
W doniczce zasadziłam dzwonek dalmatyński
kupiony w markecie budowlanym :-)
Kilka gałązek a na nich przysiadły motyle.
I od razu radośniej i wiosennie się zrobiło.
Bardzo lubię zaklinać pod kloszem magiczny świat.
A u Was jak? Wyglądacie wiosny?
Ja już nie mogę się doczekać ;-)

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota



16 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda, tylko kurde bałabym się że kwiatki będą miały za mało powietrza... Myślisz, ze to płonne obawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dołu maja wentylacje Jest dystans :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Też jej wypatruję... obstawiam sie kwiatami, słucham śpiewu ptaków, wyglądam każdej znaki nadchodzącej wiosny:) Wspaniałego i słonecznego weekendu:)
    P.S. Pięknie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ślicznie i uroczo to wygląda:)
    Z takimi dekoracjami to od razu czuć wiosnę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te dzwonki, mam je w ogrodzie nawet... A wiosna? U mnie już jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja, kolor dzwonka niesamowicie nasycony...ja w oczekiwaniu na wiosnę też otaczam się kwiatami, u mnie hiacynty, dużo hiacyntów :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. w weekend byłam na targach ogrodniczych i właśnie bardzo podobny klosz sobie przywiozłam :D Miałam już w głowie podobną dekorację :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. codzienna rzeczywistość i setki wybieganych kilometrów ;-)
      Może z wiosną będzie łatwiej
      Pozdrawiam

      Usuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam