piątek, 28 lipca 2017

Prosto z raju

Wróciłam:-)
z urlopu:-)
prosto z raju :-)
Dominikana pokazała się z pięknej strony.
Nie był to jednak plażing ale całkiem aktywny urlop :-)

Nie było opcji żeby nie biegać w tak pięknych okolicznościach przyrody :-)
Najczęściej to 5 km po plaży o 6:30 rano przy 27 stopniach i 95% wilgotności.
Ale jaka radość.
Niestety Endomondo nie liczy kilometrów podwójnie w tych warunkach :-)
Poza bieganiem było łucznictwo gdzie przez cały urlop toczyła się zawzięta rywalizacja!
Tenis, rowery, siłownia
i nurkowanie.
Po raz pierwszy nurkowałam z synem, który złapał bakcyla 
i teraz certyfikaty chce robić:-)
I po co mi to było?:-)
W hotelu był też aquapark więc codzienna dawka zjazdów była obowiązkowa :-)

Cieszyliśmy się tym wspólnym czasem i piękną przyrodą.

Do tego spacery i spacery :-)
Przy takich warunkach niezmierne ważne jest nawadnianie.
Hitem było zamówienie Cuba Libre bez rumu :-)
Nasza młodzież chce już być dorosła :-)
Plaże cudowne, szerokie, jasny piaseczek, błękitne morze.

Panowie nie mogli sobie odmówić wędkowania.
z marnymi sukcesami niestety :-)
więcej okazów można obejrzeć nurkując. 
Pogoda dopisała i mogę polecić ten termin z czystym sumieniem.
Nawiedziła nas jedna burza. Widowiskowa, intensywna i krótka.
Temperatura spadła do 25 stopni ;-) Dramat!
Chwilę po nie było śladu :-)
Zdjęcia pełne kolorów, bez filtrów i photoshopa :-)

Będę sobie oglądać w listopadowe, ponure dni :-)

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota

12 komentarzy:

  1. Dorotko, bajkowe wczasy, przecudne zdjęcia. I jak zawsze u Ciebie aktywnie <3
    Ściskam serdeczne, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Dorotko to sobie pobiegałaś!! Ja się czuję zachęcona, chyba zacznę mojemu dziurę w brzuchu wiercić, choć jak wiadomo, ja miłośniczką plaż nie jestem, ale wizja tego raju jakos tak do mnie przemawia. ALbo raczej cuba libre, z rumem :-) buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fantastyczne widoki! Mam nadzieję, że też kiedyś ich zaznam, choć myślę, że najszybciej za jakieś 10 lat, bo nie chciałabym ciągnąć maluchów w aż tak długą podróż :) Zdjęcia przepiękne, okoliczności przyrody rewelacyjne, choć ta chmura burzowa wygląda przerażająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje posty są zawsze przepełnione radością. Taką inspiracją jesteś !!!!! Przepięknie tam, wspaniale. Zdjęcia są tak radosne, bardzo przyjemne.

    Ślę duży uścisk, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczasy marzeń ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh jakie widoki !
    Cudownie!
    Biegać w takim miejscu to sama przyjemność !
    Puste plaże - raj na ziemi

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam