piątek, 23 sierpnia 2019

Letnie klimaty

Wakacje wakacje i po lecie :-)
No jeszcze liczę na ciepły wrzesień!
Posiadanie tarasu i ogrodu bywa ryzykowne. 
Ryzyko polega na tym, że się przy tym wszystkim narobisz 
ale nie starczy już czasu pocieszyć się relaksem :-)

Ogród oczywiście przez cały czas się zmienia.
Bardzo lubię wersję wiosenną,
tylko surmia nie nadąża.

Ale potem się rozkręca i daje piękny cień latem.
Widać ją z tarasu jak rozrasta sie i rozrasta.
Znaleźć chwilę na kawę i lekturę w codziennym pędzie nie jest łatwo
 ale po co taras czy ogród jak nie ma czasu korzystać. 
Tego roczną odsłonę tarasu pokazywałam też tutaj
Wieczorami taras też się sprawdza.
Szczególnie, że  w tym roku komarów brak.
Nastrój jest, winko jest, mąż się schował.
Dobrze że Roxi to moja rasowa modelka :-)

Zawsze też marzyłam o hamaku i taki sobie sprawiłam.
Wersja luksusowa była pokazywana już rok temu tutaj
Wersja letnia i wiosenna pod czereśnią. 

W tym roku wyrwałam trochę chwil na ogrodzie i tarasie.
Mam nadzieję cieszyć się nim do końca jesieni. 
Pozdrawiam Was serdecznie.
Dziękuję za wszelkie odwiedziny i komentarze.
Mało mnie ostatnio w sieci bo więcej czasu i energii poświęcam na życie w realu :-)
Codzienne migawki możecie oglądać na Instagram

Dziękuję że zatrzymaliście się na chwilę na przedmieściach
Dorota





3 komentarze:

  1. Przepiękny ogród i taras! Widać, jaki ogrom pracy włożyłaś by cieszył śwoim wyglądem i funkcjonalnością.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem ogród wygląda świetnie :) Gorzej jest jesienią, wtedy staje się taki depresyjny gdy spadają liście, trawa zmienia kolor. Z kolei taras to świetny sposób na spędzanie czasu o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tarasu w prawdzie nie mam, ale bardzo lubię rustykalny styl i gości on u mnie w domu, ale kto wie - może cos w tym kierunku się zmieni, bo rozglądamy się za mieszkaniami z ogródkiem lub tarasem. Obie te opcje dostępne są tutaj https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-tarasem-wroclaw/ gdybyście też szukali czegoś konkretnego.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny.
Z przyjemnością poznam Twoją opinie, uwagi, komentarze
Pozdrawiam